15 жовтня 2022

Нагородження учасників міського – онлайн конкурсу літературної творчості «Герої рідної землі».

 



Вітаємо переможців міського – онлайн конкурсу літературної творчості «Герої рідної землі», який проводився  у жовтні 2022 року до Дня захисників та захисниць України.

Гулєвська Галина Іванівна - поетеса, прозаїк  Павлоградського письменницького «Дому Дивосвіт», учасниця тріо «Ластівка», пише та видає свої книги.

Гулєвська Галина  «Заклик матері»

 

Сини мої, рятуймо землю й волю!

Німим рабам і мова непотрібна.

Я ці рядки пишу в години болю -

Плюндрує ворог Україну рідну.

 

Що їм до нас? Росіє, схаменися!

Країна наша тут, земля і воля.

Вона із попелу як фенікс відродиться

І зійдуть сходи на кривавім полі.

 

Скажіть мені, скажіть, заради чого

Моїх дітей сюди прийшли вбивати?

Невже святого вам нема нічого?

Я вас питаю, українська мати.

 

Хто кликав вас сюди, на нашу землю?

Ми засівали її ярими хлібами,

А в цьому році, враже, будьте певні,

Ми вашими засієм головами.

 

Яка ганьба! У двадцять першім віці

З’явився новий «фюрер» у Росії:

Жене сюди свою орду, як вівці,

Та смерть і горе в Україні сіє.

 

Моя країна мужня – не здається,

Наш вільний дух козацький не зламати.

Війна оця ганьбою обернеться

Для путіна і всіх його солдатів.

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар