15 жовтня 2022

Нагородження учасників міського – онлайн конкурсу літературної творчості «Герої рідної землі».

 






Вітаємо учасників міського – онлайн конкурсу літературної творчості «Герої рідної землі», який проводився  у жовтні 2022 року до Дня захисників та захисниць України.

Носаченко Людмила Михайлівна. Членкиня  літературної студії «Перший поверх» м. Бердянськ 2015 – 2020 рр.  Авторка поетичної збірки «Осіння пісня», видання 2020 р. Учителька української мови та літератури, Ліцей № 1.

             Носаченко Людмила       «Я - Волноваха»

 

***

Я – Волноваха!

Я – Донецьк, Піски!

Я – Горлівка!

Савур - могила – я!

Я – Іловайськ!

Новоазовськ – теж я!

І Маріуполь – я,

Розстріляний катами!

Я – Харків!

І живу, мов на вулкані!

Одеса – я!

Печуть ще рани!

Я - це Бердянськ,

І я живу в тривозі,

Адже війна -

У мене на порозі!

Я – пошматована,

Скривавлена   Вкраїна!

Я плачу!

Я страждаю!

Я молю:

«О Боже!

Зупини війну!»

                      26.01.2015

       Редагування – червень 2015р

 




Немає коментарів:

Дописати коментар