24 лютого 2022

Хроніки літературного життя «Андрій Кокотюха – тут немає нудних книжок» Регіональна компанія бібліотек Дніпропетровщини «Читаємо разом». «Письменники короновані словом»

 


23 лютого, в останній відносно мирний день, відбувся захід Хроніки літературного життя «Андрій Кокотюха – тут немає нудних книжок», який пройшов в рамках регіональної компанії бібліотек Дніпропетровщини «Читаємо разом». «Письменники короновані словом».

Діти дізнались, що перші дитячі твори автор написав коли йому було сім років.  І це були казки, але не про зайчиків і білочок, а про казкових героїв, які захищали свою територію. А вже згодом письменник так характеризує свої літературні надбання: «Я не живу у вигаданому світі, я не вигадую світ. Але люди, які споживають книги, кіно, люблять вигадані історії. Взагалі вся література — це вигадані історії, так само, як казки. Я користуюся як автор історичних творів документальними джерелами, відірваним від реальних подій я бути не можу. Якби я був відірваним, то писав би фантастику.»  

Тож читали разом з дітьми уривки творів та обговорювали прочитане, ознайомились з книжковою виставкою «Світ Андрія Кокотюхи» та вирішили, що твори якими зацікавились прочитати першочергово.  









Немає коментарів:

Дописати коментар