23 квітня 2022

Бесіда «Сучасна українська література. Автор Андрій Кокотюха » Регіональна компанія бібліотек Дніпропетровщини «Читаємо разом». «Письменники короновані словом»

 


23 квітня з читачами нашої бібліотеки, в рамках регіональної компанії бібліотек Дніпропетровщини «Читаємо разом», «Письменники короновані словом», відбулась бесіда «Сучасна українська література. Автор Андрій Кокотюха » приурочена до Всесвітнього дня книги і авторського права.

Дізнались, що окрім Кокотюхи в Україні   так багато кримінального чтива не пише ніхто.  «Я хочу з кимось конкурувати, тому мої найближчі конкуренти – Борис Акунін, Олександра Мариніна і Стівен Кінг. В Україні, на жаль, конкурентів немає, та й колег усього два-три. У мене є сторінка на сайті «Буквоїд», називається «Кримінальне чтиво.UA». Я намагаюся відстежувати усе, що виходить в Україні в жанрі детективу, трилера, пригодницького роману, хорору, і я бачу, що у нас із цим велика проблема. На рік виходить п’ять-шість назв плюс мої чотири твори.» Так розповідав у інтерв’ю 2009 році автор, даному  Дмитру Шульга для рубрики Інтерв’ю з України.

Тож знайомились з літературними творами автора наявними у бібліотеці , його життєвим та творчим шляхом, та розмовляли про сучасну українську літературу, а це дізнавались про аспекти авторського права.






Немає коментарів:

Дописати коментар